Uncategorized @fa

شرکت محصولات غذایی غنچه پرور در اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

اجلاس تکریم از چهره های .نامی صنعت و اقتصاد کشور

هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضور بسیاری از بزرگان صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی برگزار و از مدیران شرکت‌ها تقدیر و تکریم به عمل آمد که شرکت محصولات غذایی غنچه پرور نیز با افتخار در این جمع حضور یافت. 

مدیران جهادی با انگیزه و اعتماد به نفس بینظیر خود توانستند تا موانع موجود برای پیشرفت کشور عزیزمان ایران را از سر راه بردارند و با افتخار آفرینی در ارتقاء کشور قدم بردارند. 

مدیریت محترم عامل، جناب آقای اردشیر متقیان سلماسی، با کسب این ارزشنامه و تندیس در جمع همراهان و مدیران صنعت و اقتصاد کشور توانستند تا بار دیگر برای صنایع غذایی غنچه پرور افتخار آفرینی نمایند که البته دریافت لوح و تندیس بر عهده معاونت توسعه و تحقیقات شرکت بود. 

دریافت تندیس در اجلاس تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور

لازم به ذکر است که مدیریت محترم عامل غنچه پرور همیشه به این نکته اشاره می‌نمایند که پیشرفت یک مجموعه و شرکت تنها با یک نفر محقق نمی‌شود و حتماً یک تیم حرفه‌ای را در کنار خود دارد. از همین رو، تقدیر از مدیران شرکت محصولات غذایی غنچه پرور نیز خالی از لطف نیست؛ البته که چقدر خاطره انگیز می‌شد اگر تمامی تیم توانایی حضور در اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد را داشتند. 

مدیران غنچه پرور در اجلاس تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور

در آخر امید داریم تا رونق و پیشروی در امور تولیدی کشور روز به روز افزایش یابد و غنچه پرور همواره روی سکوهای تقدیر و تکریم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *