Uncategorized @fa

نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک با حضور شرکت محصولات غذایی غنچه پرور

سیزدهمین نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک در نمایشگاه های بین المللی تهران با شرکت کنندگانی موفق در حوزه مرتبط در روزهای متوالی برگزار شد و تجار خارجی نیز از سایر نقاط دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند. از تولیدکنندگان پوشاک کودک گرفته تا اسباب بازی در این نمایشگاه وجود داشتند و شرکت غنچه پرور هم با ارائه غذای کودک خود در انواع طعم‌ها خدمات ارائه می‌کرد. 

نمایشگاه مادر نوزاد و کودک 3

یکی از زیباترین اتفاق‌‌های این نمایشگاه، دیدن افراد جا افتاده و بالغی بود که با دیدن غذای کودک غنچه پرور به فرزندان خود اشاره می‌کردند و از خاطرات نوستالژی خود می‌گفتند و ما در همان لحظه از اینکه در شرکت بزرگی همچون غنچه پرور هستیم به خود بالیدیم. 

در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک برخی تجار خارجی هم حضور داشتند که تمامی این افراد از غرفه ما دیدن کردند و پای مذاکره با غنچه پرور نشستند که یکی از همین مذاکرات که به بستن قرارداد هم منتهی شد، دوستی از کشور افغانستان بود که برای صادرات غذای کودک باهم عهد همکاری بستیم. 

نمایشگاه مادر نوزاد و کودک 2

غذای کودک غنچه پرور در چندین طعم برای داخل کشور عزیزمان ایران و همچنین سایر کشورها تولید و ارائه می‌شود. بریم باهم مروری روی این طعم ها داشته باشیم:

غذای کودک بر پایه گندمین 

غذای کودک بر پایه برنجین

غذای کودک چند غله

گندمین با شیر

گندمین با شیر و مخلوط میوه 

گندمین با شیر و موز

گندمین با شیر و عسل

گندمین با شیر و خرما

برنجین با شیر

برنجین با شیر و مخلوط میوه

برنجین با شیر و موز 

چند غله با شیر

چند غله با شیر و مخلوط میوه 

اگر شما هم برای سلامت فرزند خود نگران هستید، حتماَ محصولات غنچه پرور را به دلخواه مزاج آنها انتخاب نماید تا این نوستالژی همواره ادامه دار باشد و نسل به نسل تا سالیان سال فرزندان سالم را پرورش دهید. برای اطلاعات بیشتر با ایمیل sales-2@ghoncheparvar.com و یا شماره صدای مشتری 09333191720 در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *