Uncategorized @fa

سال جدید، جهش جدید با محصول جدید؛ پودر حلوای نیمه آماده

حلوای نیمه آماده 350 گرمی غنچه پرور

دیگر نیازی نیست زمان زیادی را برای تهیه حلوای خوشمزه و خانگی صرف کنید! شرکت محصولات غذایی غنچه پرور با بیش از سی سال فعالیت در حوزه تولید محصولات غذایی اینبار توانسته با فرمولی بینظیر حلوای خانگی نیمه آماده را تولید و عرضه کند. 

امروزه تمایلات عموم مردم با توجه به بیشتر شدن  مشغله‌ها به سمت غذاها و فراورده‌های آماده سوق پیدا کرده است. به همین جهت غنچه پرور سعی بر این دارد تا زمان فرایند آماده‌سازی محصولات را در منزل شما به حداقل برساند. بریم تا نگاهی به ترکیبات این دسر خوشمزه بیاندازیم:



1.پودر حلوا 


متشکل از آرد گندم

و

شیر خشک

 

 

2.پودر شربت

 

 متشکل از اسانس زعفران

و

شکر

پودر حلوا نیمه آماده 350 گرمی غنچه پرور

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌نمایید، حلوای غنچه به صورت نیمه آماده می‌باشد و نهایتاً 20 دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت. در این بخش روش تهیه آن را هم باهم مرور خواهیم کرد. 

  • ابتدا پودر شربت را در 200cc آب جوش (یک لیوان) به صورت کامل حل نمایید.
  • 75 گرم کره و 75 گرم روغن مایع را در تابه روی شعله متوسط گرم نمایید تا کره کاملاً ذوب شود. در صورت تمایل کره را حذف و مقدار آن را به روغن خود اضافه نمایید.
  • پودر حلوا را به تدریج به تابه اضافه و مخلوط پودر و روغن را به سرعت هم بزنید و تا یکدست شدن ادامه دهید. اجازه دهید مواد 7 الی 10 دقیقه با شعله متوسط تفت داده شود.
  • شعله را کم و شربت آماده را به آرامی به تابه اضافه کنید و با سرعت تا 5 دقیقه به تفت دادن ادامه دهید.
افزودن انواع مغزیجات به حلوا
افزودن شربت شکر به حلوا

انواع مغزیجات را هم به دلخواه می‌توانید درون مواد حلوا خود بریزید و حلوای آماده را با سلیقه و علاقه خود تزئین نمایید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *